środa, 25 listopada 2015

Biura Rachunkowe - jak sobie radzić z konkurencją?

Biura Rachunkowe - jak sobie radzić z konkurencją?


Autor: Łukasz Stolarski


Konkurencja - temat rzeka. Jest dźwignią reklamy, a reklama dźwignią handlu. Jak sobie z nią radzić i jak zawsze być o jeden krok do przodu? Na te pytania odpowiemy już za chwilę.


Ilość firm o przeróżnych branżach nieustannie rośnie. To naturalne zjawisko z pewnością się utrzyma. Wynikiem tego jest również obecność coraz większej ilości firm zajmujących się pełną obsługą rachunkową, księgową i prawną. Bez tego żadna korporacja nie ma prawa bytu. Jak jednak wybić się by zostać zauważonym?

Z pewnością potrzeba do tego specjalnego podejścia do tematu "firma-klient". Podstawową wskazówką jest pokazanie klientowi, że to on jest najważniejszy. Dużo bardziej działa na kogoś stwierdzenie "Nie będziesz musiał więcej kłócić się z Urzędem Skarbowym" niż "Uwaga! Promocja! We wrześniu 15% taniej". Oklepane i krzyczące hasła już nie są tak skuteczne. Ludzie przyzwyczaili się do otaczających ich "promocji" i "okazji". Chcą mieć pewność, że zostaną profesjonalnie obsłużeni, a zdania o tym, że dana firma jest najlepsza na pewno nie pomogą a mogą tylko zniechęcić.

W rejonach o dużym zagęszczeniu ludności, jak Górnośląski Okrąg Przemysłowy, doskonale widać jak trudno się przebić. Biuro rachunkowe nie jest tutaj żadnym wyjątkiem. Ważnym czynnikiem jest obecność w ofercie takiego punktu, który na pewno nie znajdzie się u konkurencji. Innowacyjność jest kluczowa by być zawsze o krok do przodu. By inni nas doganiali. Wtedy możemy mieć pewność, że zostaniemy zauważeni.

Oczywiście by to wszystko mogło przynosić rezultaty musimy być obecni w Internecie. Dobrze wypozycjonowana strona internetowa to czynnik, który może to wszystko zapiąć na ostatni guzik.


Łukasz Stolarski - współwłaściciel firmy WebAwans - projektowanie stron sosnowiec, zaprzyjaźnione Biuro Rachunkowe Sosnowiec

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz